Diēta režīms, lai saprastu tik daudz kā 5 kg 2 nedēļu laikā

Rate this post

Lai zaudētu svaru 2 nedēļu laikā, ir svarīgi, lai būtu veselīgs un līdzsvarots un sabalansēts uztura plāns, kas ir ļoti svarīgi sastāvēt no augļiem, dārzeņiem, kā arī veseliem pārtikas produktiem, kas ir bagāti ar šķiedrvielām, kā arī ieteicams palikt skaidrs no rūpnieciski ražotu pārtikas produktu patēriņa, cepta pārtika, saldēti pārtikas produkti, piemēram, picas, kā arī lazanja, desas, ātrās ēdināšanas un tā tālāk . Pēc 2 nedēļām tas ir iespējams, lai saprastu starp 1 kg un arī 5 kg, tomēr šāda svara samazināšana var mainīties atkarībā no vielmaiņas indivīda, fakts, ka barošana ir paveikts atbilstoši un arī metodi fiziskās aktivitātes bieži.

Diēta režīms, lai saprastu tik daudz kā 5 kg 2 nedēļu laikā

Lai sasniegtu mērķi, ir norādīts, ka persona galvenokārt izpilda aerobās aktivitātes, piemēram, skriešanu, peldēšanu vai pastaigāšanu, piemēram, ņemot vērā, ka tie palīdz organismam izmantot vēl lielāku jaudu, kā arī sadedzināt savāktos taukus. Ir apskatīt sarakstu ar labākajiem treniņiem, lai samazinātu svaru. Ko var patērēt Lai varētu samazināt svaru 2 nedēļu laikā, atļautie pārtikas produkti ir augļi un dārzeņi, jo tie ir bagāti ar šķiedrvielām, nodrošinot sajūtas sajūtu, kā arī veicinot zarnu transportēšanu. Tāpat būtu sastāvēja no ikdienas pārtikas produktiem, piemēram: Auzu; Kvinoja; Rīsi; Pilngraudu maize; Ola; Pupu; Granola bez cukura; Kartupelis; Flaxseed, saulespuķu, ķirbju, kā arī sezama sēklas; Rieksti, piemēram, valrieksti, mandeles, zemesrieksti un arī Indijas rieksti; Vājpiens, kā arī piena produkti, piemēram, baltais siers. Citi pārtikas produkti, kas var paātrināt vielmaiņas procesu, kā arī tāpēc dod priekšroku tauku dedzināšanai, ir termogēni pārtikas produkti, piemēram, kanēlis, ingvers, sarkanie pipari, kafija, videi draudzīga tēja un ābolu sidra etiķis, ko papildus var iekļaut uzturā. Uzziniet vairāk par termogēniem pārtikas produktiem.

Pārtikas produkti, kas jānovērš

Pārtikas produkti, kas jānovērš, ir tie, kas ir bagāti ar sāli, cukuru, balto kviešu miltiem un taukiem, piemēram: Cukurs: cukurs, saldumi, deserti, kūkas, Garda šokolāde; Sāls: sāls, sojas mērce, angļu mērce, gaļas kubi, kā arī dārzeņu buljoni, gaļas kondicionieri, pulverveida zupas; Baltie kviešu milti: maize, kūkas, pīrāgi, baltā mērce, uzkodas; Tauki: cepta pārtika, sarkanā gaļa, bekons, desa, desa, salami, augsta tauku satura sarkanā gaļa, pilnpiens, kā arī dzeltenie sieri, piemēram, Čedars un plāksne. Rūpnieciski ražotie produkti: pildīti cepumi, plāna kārumi, ledus gatavie ēdieni, picas, lazanja, sodas, kā arī konservētas sulas.

Pārtikas produkti, kas jānovēršLai mainītu sāls sagatavošanas darbu Pārtikas, visu dabas garšaugi, kā arī garšvielas, piemēram, sīpoli, ķiploki, rozmarīns, pētersīļi, timiāns, baziliks un oregano var izmantot, jo tie atstāj pārtiku ar vēl lielāku garšu un nerada šķidruma aizturi organismā. Pārtikas izvēlē ietilpstošās summas atšķiras atkarībā no vecuma, dzimuma, fiziskās aktivitātes un jebkāda veida slimības esamības vai trūkuma, tādēļ ir svarīgi doties uz dietologu, lai nodrošinātu pilnīgu analīzi, kā arī uztura stratēģiju nosaka atbilstoši personas prasībām. Videoklipā skatiet daudz vairāk ieteikumu, lai izžāvētu vēderu, kā arī definētu vēdera zonu.

Izvēlne novājēšanu pēc 2 nedēļām

Nākamajā tabulā ir parādīta 3 dienu izvēlne, lai 2 nedēļu laikā samazinātu svaru līdz 5 kg. Pēc šīm 3 dienām cilvēks var uzbūvēt pārtikas izvēli, domājot par iepriekš ieteiktajām norādēm: dažādi citi padomi, kā samazināt svaru Dažas citas idejas, kas ir nepieciešamas, lai izpildītu, apkopojot dienas uztura plānu, ir šādas.

Izvēlne novājēšanu pēc 2 nedēļāmVeikt 5 līdz 6 ēdienreizes dienā: 3 galvenās maltītes un 2 līdz 3 gardumus, tiek ieteikts ēst ik pēc 3 stundām; Patērē 3 līdz 4 augļus dienā, dodot priekšroku augļiem ar mizu, kā arī bagasse; Piecdesmit procentiem recepte ir jābūt ar dārzeņiem, gan pusdienām, gan vakariņām, ir ļoti svarīgi uzņemt vismaz 2 porcijas dienā; Ir ieteicams izvēlēties tikai vienu resursu ogļhidrātiem, izvairoties liekot vairāk nekā vienu resursu maltīti; Izvēlieties starp pupiņām, kukurūzu, zirņiem, aunazirņiem, sojas pupām, kā arī lēcām kā augu olbaltumvielu resursu un ielieciet tikai 2 ēdamkarotes uz plāksnes; Atbrīvoties no visiem taukiem no gaļas pirms ēšanas tos, kas sastāv no ādas zivju, vistu, kā arī tītara, papildus samazināt devu sarkanās gaļas līdz 2 reizes nedēļā. Starp uzkodām ir iespējams iekļaut detox sulu, kas ideālā gadījumā būtu jāsagatavo ar veggies, jo tās ir bagātīgas ar šķiedrvielām. Pārbaudiet dažus Detoksikācijas sulas ēdienus novājēšanu.

Komentēt