Tieši tā, kā veicināt veselīgus ieradumus koledžā

Tieši tā, kā veicināt veselīgus ieradumus koledžāSkatiet, kādi elementi jādomā, veidojot labi sabalansētas ēšanas pedagoģiskās darba vietas, kā arī vingrošanas praksi. Emei Nelson Mandela, Sanpaulu, jo 2008, katru februāri atzīmē zemes aprūpes sākumu, lai pārliecinātos, ka tas ir sagatavots audzēšanai. Palīdzēšana šajā darbībā, dārza uzturēšanas uzraudzība, kā arī piedalīšanās pārtikas ražā ir daļa no 200 bērnu ikdienas no 4 līdz 5 gadiem, kas tur strādā pilnu slodzi. Koledža arī izveidoja eksperimentālu virtuves zonu, lai studenti varētu izveidot un arī veikt sarežģītus ēdienus no tā, kas tiek novākts veggie pagalmā. Redīsi, bietes, salāti, arugula, kāposti, spināti un arī baziliks ir starp izvēli.

Skatiet veselīgāku bērnu darba čempionus

Ēdienu laiks ir papildus rūpīgi sagatavots un ietver darbības ar noteiktiem mērķiem, tostarp uzlabo dažādu pārtikas produktu pieņemšanu, instruē atkritumu samazināšanos, kā arī veicina bērnu iesaistīšanos vides sakopšanā. “Ar instruktoriem kā atsauci, ņemot vērā to, ka viņi pievienojas šīm darbībām, jaunieši rūpīgi iznīcina radītos atkritumus un strādā kopā, sakopjot grīdas, galdus un arī krēslus,” norāda Cibele Araujo racy Maria, 13 gadus atpakaļ skolas vadītājs.

Skatiet veselīgāku bērnu darba čempionus Iniciatīvas ir daļa no iestādes uzdevuma paaugstināt ilgtspējības atzīšanu, kā arī mudināt bērnus attīstīt veselīgus ieradumus, kas kopā ar interesi par pārtiku ietver izglītību, lai veiktu vingrinājumus. Darbības paredz, piemēram, pedagogu apmācību par bērnu atzīšanu, kā arī ķermeņa izpausmi. Kāpēc tas ir svarīgi? “Sniedzot definīcijas uz paša ķermeņa, jaunieši atrod norādi, rūpējoties par to un novērtējot to kā viņu identitātes sastāvdaļu. Kas dažiem pieaugušajiem ir acīmredzams, viņiem tā ir izpēte, ” apgalvo Cibele.

Lai iemiesotu šo jautājumu kā pedagoģisko tīmekļa saturu un izveidotu darbavietas iestādei, ir vērts domāt par dažiem aspektiem:

1.Tīšuma

Ir ļoti svarīgi, lai jebkura projekta plānošana, lai veicinātu veselīgu paradumu veicināšanu, skaidri definētu mērķus, kurus plāno sasniegt (ko studenti jau saprot un ko viņi pieprasa, lai uzzinātu), un kādi ceļi noteikti būs nepieciešami, lai tos sasniegtu. Līdzdalība Lai palielinātu centienu sasniedzamību, ir svarīgi sveikt un akcentēt katru koledžas Kopienas personu: vadītājus, pedagogus, darbiniekus, skolēnus un arī vadītājus.

2. Apmācība

Veicināt pētījumu mirkļus par tēmām. Apmācībai vajadzētu būt uzraugiem, skolotājiem, kā arī citiem darbiniekiem, tomēr koledžā katrs cilvēks ir instruktors. Faktiski pārtikas gadījumā izšķiroša nozīme ir personālam, kas gatavo ēdienus.

3. Daudzveidība

Risināt vairākas pārtikas iespējas, parasti no augļiem, dārzeņiem, kā arī dārzeņiem, lai nodrošinātu, ka skolēni var veidot daudzveidīgu, kā arī veselīgu garšu. Pārliecinieties, ka gan sastāvdaļas, gan sagatavošanas darba līdzekļi ir dažādi. Fizisko vingrinājumu ietvaros veic uzdevumus, kas ietver dažādas kustību grupas, kā arī strādā ar unikālām ķermeņa spējām, kā arī ne tikai paātrina vai izturību. Tas attiecas uz Spēlēt ļoti agrā bērnībā izglītību un mācīšanos, un papildus klāstu metožu pamatskolā. Papildus kolekcijas paplašināšanai daudzveidība palīdz neatstāt nevienu.

Komentēt